Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hippogrifer - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:42 am

Timerne var forbi og de fleste elever var igang med de første lektier eller hyggesnakkede i deres opholdstuer. Man kunne også se nogle flyve rundt på koste eller kigge ud over søen.

Filip kiggede sig over skulderen inden han gik ned mod skoven, han havde efterhånden lært at det var klogest ikke at løbe, det tiltrak sig for meget opmærksomhed og han ville helst ikke opdages lige nu. Han var på vej ind i den forbudte skov, hvilket, selvfølgelig. var forbudt område. Især efter ham fangen var stukket af fra Azkaban blev der gjort meget ud af den slags, heldigvis måtte dementorene ikke komme så tæt på skolen at de kunne blive et problem.
Han var næsten ned ved skoven og var endnu ikke blevret stoppet, han smilede triumferende.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:44 am

Logan gik roligt igennem den forbudte skov. Han satte sig under et træ og fandt sin bog frem.. i virkeligheden var han her ikke fordi det var hyggeligt. Han var her fordi han skulle bevise han ikke var bange for noget. Ikke over for nogle.. ikke andre end sig selv. Han bladrede i bogen og ignorerede forskellige lyde.. rynkede brynene da han hørte nogle komme nærmere *rolig..*
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:48 am

Filip listede gennem skoven, han håbede virkelig ikke Hagrid var her ude i dag, det ville være ret uheldigt. Han mærkede spændingen over tanken, og overvejede, hvad han skulle sige, hvis han blev opdaget.
Efter at have gået lidt, fik han øje på nogen, som sad op ad et træ *shit* tænkte han og forberedte hurtigt en løgnhistorie, noget med at hans ugle var fløjet væk.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:53 am

"Filip?" sagde Logan og forsøgte at skjule lettelsen i sin stemme. Det var ikke en lære.. så blev han et øjeblik bekymret. Knægten kunne jo sladre til lærene om hvor han var.. og så rolig igen. Så kunne han jo også selv sladre.. nej det var vidst ingen fare. Han gik hen til ham med et undrene udtryk i øjnene "hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 3:52 am

"øh, hej" sagde han lettet, han havde været bange for det var en af lærerne, "ikke noget, jeg skulle bare ..." han stoppede og så overraskede på ham, "hvad laver du selv her?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:55 am

"Jeg spurgte først" sagde Logan og så ham lidt an. "Men hvis du siger hvorfor du er her, skal jeg nok også begrunde hvorfor jeg er.."
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:11 am

Han kiggede mistroisk på ham, så nikkede han, "ok så, jeg ville ud og så om hippogrifferne stadig er her" sagde han med et lille grin, "nu er det din tur".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:20 am

"... jeg er ude for at bevise jeg ikke er bange" sukkede han. Det var underligt at sige det højt, men han følte han skyldte ham sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:37 am

Han så overraskede på ham, "sikke en underlig ting at lave her ude i skoven" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:39 am

"Ja, det er nok ikke helt normalt.." gav Logan ham ret og sukkede. "Hyppogrifferne?" sagde han så mistroisk "det er farligt"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:47 am

"Jeg havde bare tænkt mig at kigge lidt" sagde han med et skævt smil, "ikke kravle ind til dem eller noget ..." sagde han og stod så lidt og overvejede, "selvom det nok kunne være meget sejt"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:57 am

"Lad du hellere være.." Logan så på ham ".. vil du have selskab?"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:07 am

Han smilede, "det vil jeg gerne" sagde han, "så kan du også fortælle at du har været over ved hippogrifferne" sagde han med et grin og begyndte at gå, "kom".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:17 am

"Jeg tror ikke jeg havde tænkt mig at fortælle lærene om dette her.." sagde han undrene.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:13 pm

"nej, jeg mener hvem det end er du vil vise du ikke er bange" sagde han med et grin og kiggede på ham, "jeg tror ikke lærerne ville syntes ret godt om det her".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:00 pm

"Oh" Logan så overrasket på ham "Jeg ville ikke gøre noget farligt for at bevise nogen af dem at jeg ikke er bange.." han rystede på hovedet "det ville være idioti"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:00 pm

Han kiggede vurderende på ham, "det har du ret i" sagde han så med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:44 pm

Logan så undersøgende på Filip.. og fortsatte så mod Hippogryfferne.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 11:59 pm

Han gik også mod hippogrifferne, og efter lidt tid kom de til folden. Der gik stadig nogle af de store dyr rundt.
Han smilede og kiggede på dem, "de re ret imponerende" sagde han, "selv når de ikke er i luften".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:08 am

"Det er det meste på den størrelse.. det rigtigt fascinerende er den værdighed de går med.." sagde Logan og smilede svagt til dyrene.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:12 am

Han nikkede, "og de er så stærke" sagde han og betragtede dem imponeret, "de kløer ..."
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:17 am

"Ja.. jeg ville næppe komme imellem dem.." sagde han og gøs.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:18 am

Han nikkede, "nej det ville nok ikke være særlig sjovt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 29
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:27 am

Logan betragtede de store dyr med respekt.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:36 am

"... tror du man kunne tage en flyvetur?" spurgte han og kiggede fascineret på dyrene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hippogrifer - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hippogrifer - Logan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En normal time - Logan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor :: Den forbudte skov-
Gå til: