Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Av av av av av av av

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:55 am

Det var ved at være aften og Filip lå i en seng på hospitalsfløjen, han havde været på vej ned til hipogrifferne, men var blevet distraheret af en kat. Den havde været rød og lignede en der havde travl, så han var fulgt efter den lidt. Pludselig var han blevet ramte i hovedet af en gren, så var han blevet ramt på armen og derefter på benet. Det var lykkedes ham at komme væk, men nu skulle han altså ligge her natten over. Han var selvfølgelig også blevet nødt til at lyve om, hvad der var sket, då nu troede hele skolen at hans ugle var blevet væk og at han troede katten havde ædt den.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:04 am

Alessia blev kørt ind på en båre. Hendes ben var langt op på en stak af puder. Der var en åben flænge ned langs benet, og det så ud til der også var andre steder på kroppen. ”Benet er brækket” kunne man høre Madam Pomfrey beklage sig ”hvad skal det også ligne sådan at duellere på gangene? Der er strenge regler om den slags unge dame, vent du bare til Snape hører om dette her..” sagde hun imens hun med sin tryllestav gik i gang med at fikse Alessias ben.
”Så er knoglen healet.. men du bliver natten over” sagde hun og så strengt på hende. Alessia vendte øjne.. ”her er noget smertestillende.. nu går jeg op og kigger til den dreng du nægter og være i stue med” sagde hun og forsvandt ovenpå.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:08 am

Filip kiggede interesseret op, da en pige blev rullet ind, "dueleret på gangene, hva?" sagde han med et grin, "hvordan ser den anden fyr ud?". Han kiggede på pigen, hun var vist fra syvende årgang, og en slythrin, så vidt han kunne bedømme på madam Pomfreys udtalelse.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:12 am

”Forhåbentlig ikke godt” svarede Alessia og rettede sig op i en siddende stilling. Mærkede lidt på sit ben og lavede en grimasse da det gjorde ondt. Hun slap det ”jeg tror jeg fik brækket hans næse..” sagde hun og så over på Filip ”og du?”
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:16 am

Han lo, "ja, træet der slog mig stå endnu, hvis det er det du spørger om" sagde han med et grin, "sig mig, hvem var den uheldige fyr, og hvad havde han gjort for at orjene en brækket næse?"
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:22 am

”Hans navn er Mathew Dilsburg..” sagde Alessia og sukkede ”og han er sådanset bare et fjols..” hun hævedet et øjenbryn ”men hvis du gerne vil have flere detaljer, så fornærmede han mit udseende” hun smilede svagt, selvfølgelig gemt under halvmasken ”det var nok ikke den mest ædle grund til vold”
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:33 am

Han nikkede, "jeah ... den fyr" sagde han, "ham tror jeg, et jeg er randt ind i ham et par gange" sagde han med et grin, "åhr det ved jeg nu ikke, jeg kan forestille mig mange værre grunde" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:34 am

”Godt at høre, lærerne er i hvert fald ikke henrykte” sukkede hun og betragtede Filip lidt ”det er jo heller ikke vigtigt, jeg burde ikke bekymre mig om hvad andre mener om mig, det er et tegn på svaghed”
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:40 am

Han lo, "det kan jeg forestille mig, de plejer at rynke lidt på næsen af den slags" sagde han. Han kiggede på hende, "så igen, at brække folks næse er ikke" sagde han med et nyt grin, "det er ret hardcore"
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:41 am

Alessia smilede svagt og så Filip lidt an. ”Hey, du virker cool nok.. hvad hedder du?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:48 am

"Tak, og i lige måde" sagde han med et smil, "Filip" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:50 am

"Alessia" svarede hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:58 am

"Rart at møde dig" sagde han med et grin, "jeg ville give hånd, men jeg tror ikke jeg burde gå på mit ben" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:01 am

"Ditto" svarede Alessia og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:03 am

Han smilede, "og desuden har jeg hørt i er giftige" sagde han med et grin, "selvom det vist mest var ment som en joke"
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:05 am

”Giftige?” sagde Alessia og så undrende på ham ”er det en Gryffindor joke?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:10 am

Han rystede på hovedet, "nope, en fyr fra jeres kolegie sagde det" sagde han med et grin, "men måske det bare var en undskyldning for ikke at kramme" han lo svagt.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:14 am

"Fra Slytherin?" sagde hun overrasket "hvad hedder han?"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:15 am

Han smilede skævt, "nu kommer han ikke i problemer vel? i har ikke en eller anden weird regel imod den slags?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:07 pm

"Vi har ingen regler om det, nogle af de andre ville måske se lidt skævt til ham.. det er bare sjælendt man møder en Slytherin der taler kritisk om sit eget kollegie, det kunne være interessant at vide hvem" sagde hun tankefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:23 am

Han lo svagt, "bare rolig, han var ikke seriøs" sagde han og betragtede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 9:00 am

"Det var æregeligt.." sagde Alessia og gabte svagt. Hun så undersøgende på flasken der skulle lindre smerter.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 9:40 am

Han lo, "er du træt?" spurgte han og kiggede sig rundt i den ellers tomme hospitalfløj, "hvis du går i seng, så kommer jeg jo til at kede mig" sagde han klagende.
Tilbage til toppen Go down
Alessia

Alessia


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 68
Age : 30
Join date : 24/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 11:34 am

"Jeg er træt" sagde Alessia og så på ham "men jeg har ikke lyst til at sove.. desuden, hvilken person ville jeg være hvis jeg overlod din underholdning til dig selv? Det virker ikke fair"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:17 am

Han nikkede med påtaget alvor, "jeg er helt enig, det ville være meget ondt af dig" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Av av av av av av av  Empty
IndlægEmne: Sv: Av av av av av av av    Av av av av av av av  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Av av av av av av av
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Skolen :: Hospitalsfløjen-
Gå til: