Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hippogrifer - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:22 am

Han kiggede på ham og smilede skævt, "hvad, har min fantastiske argumentation overbevist dig?"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:42 am

"Nej, jeg har blot konkluderet du ikke er at snakke fornuft til" sagde han og smilede lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:45 am

Han lo, "i lige måde"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:46 am

Logan lo lidt "indbilske Gryffindor!"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:53 am

Han rakte tunge.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:19 pm

Logan så på ham "meget modent Filip, jeg tror det vinder diskussionen.."
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 7:03 am

Han smilede, "livet er for kort til at være moden" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 10:43 am

"Livet er kun for kort hvis man ikke er moden.." han rystede lidt på hovedet "det får en slået ihjel.."
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 10:45 am

"men hvad er det sjove i det, hva?" spurgte han med et nyt grin, "heller et kort end et kedeligt liv".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 10:57 am

"Du har intet imod at dø?.. dumdristig som jeg sagde" han betragtede Filip. "Er det et krav for at blive en løve?"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:09 am

"Jeg vil nu ikke sige det sådan" sagde han, "jeg ville helst ikke dø lige nu" han grinnede svagt, "nej, det tror jeg faktisk ikke" sagde han så, "jeg tror bare man skal være modig og hæderlig".
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:13 am

".. tja" Logan trak på skuldrene "det er vel ikke direkte negativt.."
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:19 am

Han lo, "du lyder ikke som om du syntes det er direkte positivt heller?" sagde han spørgende, "og sig mig, apropos kolegieegenskaber, du virker ikke til at være lige så ..." han ledte lidt efter ordene, "utålelig som de andre fra dit kolegie, er der sket en fejl i din placering, eller har jeg bare fået det forkerte indtryk?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:28 am

Logan smilede "du har bare fået det forkerte indtryk.. efter resten af skolens standarter er jeg sikker på jeg er lige så.." han ledte efter ordene "ubehagelige.. som resten af mit kollegium er berygtet for at være"
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:33 am

Han lo, "jeg mente nu af dit kolegium" sagde han med et smil, "jeg syntes ikke du virker ubehagelig, og jeg har som regel ret i den slags"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:35 am

"Det vil tiden vise.. når nu jeg bliver den nye mørke troldmand fortryder du nok din påstand" han sendte ham et drilsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:42 am

Han grinte, "tja, hvis det sker må jeg nok anerkende min fejl"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:45 am

"Når det sker.. er det ikke vore alles fremtid?" spurgte Logan og så op på himmelen.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:48 am

Han fulgte hans blik, "at blive den nye mørke troldmand? det tror jeg ikke" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:49 am

"Jeg troede det var det folk troede om os?" Logan så lidt på Filip "så igen, den vigtigste sladder bliver normalt gemt til vi ikke er i lokalet.."
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:57 am

Han trak på skuldrene, "men det kan i vel ikke alle sammen blive?" sagde han med et grin, "og som sagt tager jeg aldrig fejl i mine bedømmelser"
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 12:08 am

"Hm, så hvad tror du jeg bliver?" Logan så interesseret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 10:44 am

Han tænkte lidt over det, "det ved jeg ikke, hvad vil du gerne være?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 96
Age : 30
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 11:27 am

"Dark overlord of the univers" sagde Logan med et straight face.
Tilbage til toppen Go down
Filip

Filip


Kollegium: : Gryffindor
Antal indlæg : 126
Join date : 18/11/12

hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 11:30 am

Han lo, "sikke en fremtidsplan" sagde han og smilede skævt, "men jeg tror n ikke det kommer til at ske"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hippogrifer - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hippogrifer - Logan   hippogrifer - Logan - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hippogrifer - Logan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En normal time - Logan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor :: Den forbudte skov-
Gå til: