Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 eftersidning -.- Ethan

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 9:49 am

Fabian så sig om i pokalrummet og sukkede, så skulle de næste timer bruges på pudsning, måske han alligevel skulle have ventet med den lur? Nah. Han lænede sig op ad væggen og gav sig til at vente, der skulle vist komme en til, en fra 5. årgang, hufflepuff. Han smilede svagt, det skulle nok blive lidt underholdende, og det var jo ikke sådan han havde andet a lave. Eller, andet han gad, der var vist et par afleveringer, men han begøvede ikke tænke på dem før i morgen.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 9:54 am

Ethan sank en klump.. hvorfor ente han altid det forkerte sted på det forkerte tidspunkt? Det var slet ikke hans skyld at.. nå det var også ligemeget. Et eller andet sted var tanken om at skulle pudse pokaler hele dagen til at holde ud.. men der skulle også være en fra syvende årgang, og til og med en slytherin.. det var med rystende hånd han åbnede døren og forsigtigt tittede frem i åbning "hallo..?"
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:12 am

Fabian kiggede mod døren og smilede et tyndt smil, drengen virkede allerede en smule nervøs, stakkels knægt. "Hey, velkommen til pokalrummet, det er vist her vi skal tilbringe de næste vidunderlige timer af vores liv" sagde han med et ironisk smil, "men i det mindste kommer du til at have interessant og underholdende selskab" fortsatte han, "og så ser jeg heller ikke helt værst ud, så faktisk kan du betragte dig selv som rimelig heldig" afsluttede han. Fabian smilede svagt for sig selv og gik over for at åbne døren til rummet helt.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 8
Join date : 18/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:12 am

The member 'Fabian' has done the following action : Dices roll

'6 sidet' :
eftersidning -.- Ethan 1
Tilbage til toppen Go down
https://nomuggles.danskforum.net
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:19 am

Ethan så forvirret på den underlige dreng. Han var ikke helt enig med hensyn til hans udseende.. hans ansigt, hår og øjne var der jo i sig selv intet galt med.. men hans påklædning, klappen for det ene øje.. han lignede en ballademager. Det var vel også derfor han var der. Han rømmede sig lidt "h-hej, jeg hedder Ethan.. jeg skulle hjælpe med at pudse pokaler.."
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:30 am

"Fabian" sagde han og rakte hånden frem, "så er vi to" han smilede skævt, "sig mig, du ligner ikke en der normalt kommer i problemer, hvilke ulykker har du lavet siden du havnede her?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:31 am

"Jeg dræbte en førsteårselev fra Ravenclaw.. hun tog den sidste blåbærmuffin" sagde han med et halv alvorligt ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 8:28 am

Fabian smilede svagt, "jamen det lyder jo som om, du er havnet på det forkerte kolegium" sagde han, "du burde være på slytherin" han lo svagt, "men så ville dit tøj selvfølgelig ikke passe" fortsatte han overvejende. Han kiggede sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 8:35 am

"I slår da ikke alle sammen folk ihjel vel?" udbrød han forskrækket
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 9:53 am

Han lo, "det vil jeg da ikke oplyse en hufflepuff om, du ville sikkert sladre til rektor" sagde han og sendte ham så alvorligt et blik han kunne mønstre, så gik han over til en spand med klude og sæbe i og kastede en klud til Ethan, "grib".
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 9:56 am

Ethan greb kluden "tak" sagde han tøvende og smilede forsigtigt..
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 10:04 am

Han smilede stort til ham og gik igang med en pokal, "har du prøvet det her før?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 10:07 am

"At pudse pokaler?" spurgte Ethan
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 10:10 am

Han nikkede, "ja, det var det jeg mente" sagde han og kiggede på ham, >"eller er det her din første gang?"
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 10:11 am

"Første gang" sukkede han "men det kan vel ikke være så svært..?"
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeMan Dec 03, 2012 8:51 pm

Han lo svagt, "nej, ikke særlig .. men det er kedeligt og langsommeligt" sagde han, "så er det også første gang du har lavet ballade?"
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeMan Dec 03, 2012 9:13 pm

"Tja.. Jeg har da glemt lektier eller ikke hørt efter før" sagde han og trak på skuldrene "men jeg ved ikke.." han så lidt på ham "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 5:50 am

Han smilede svagt, "jeg mente nu rigtig ballade" sagde han, "mig? ja det er da hent en gang imellem" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 10:51 pm

"Hvad har du lavet..?" Ethan så lidt på Fabians tøjstil.. havde ikke svært ved at forestille sig det.
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 8:51 am

"Jeg faldt i søvn" sagde han og gabte overdrævent, "midt i timen ... og mcgonagall har det med at blive så sur over den slags" han stod lidt som om han tænkte, "måske det hænger sammen med et jeg gør det for tit?" han trak på skuldrene og grinte, "men hvad med dig, har du virkelig dræbt en førsteårselev eller ...?"
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:07 pm

"Sov du i Mchonagells time?!" udbrød Ethan.. det havde han ikke ture! Han så lidt på Fabian "nej, jeg har ikke dræbt en førstårselev"
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 11:54 pm

Han smilede skævt, "jeg var træt, havde stort set ikke fået sovet". Han gik igang med at pudse en pokal, "nå? hvad har du så gjort?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 1:39 am

"Ikke noget.." sukkede han "nogle af de andre kastede en lammer på Filch (staves?) kat.. og jeg fik skylden"
Tilbage til toppen Go down
Fabian

Fabian


Kollegium: : Slytherin
Antal indlæg : 15
Join date : 27/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 7:59 am

Han lo og smile skævt, "det kunne jeg faktisk godt forestille mig, du virker ikke" han stoppede lidt op, "som den store ballademager"
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Kollegium: : Hufflepuff
Antal indlæg : 70
Age : 30
Join date : 19/11/12

eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 5:55 pm

"Tak.. tror jeg?" sagde han. Det var ikke sikkert det var en god ting i Fabians øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





eftersidning -.- Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: eftersidning -.- Ethan   eftersidning -.- Ethan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
eftersidning -.- Ethan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Spådomstime - Ethan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Skolen :: Gangene-
Gå til: